sobota, 16 lutego 2013

013. Książki, które planowałam przeczytać a nie przeczytam oraz które przeczytam czyli stosiki.

Hej.
Dzisiaj podzielę się z wami zdjęciami moich stosików. Są to książki, które planuję na ferie, których został mi jeszcze tydzień. Tym razem pomimo, że na fotografiach pojawia się wiele książek nie przeczytam ich wszystkich. Dlaczego? Zaraz się wszystkiego dowiecie.



1. William Paul Young ,, Rozdroża '' - książka wygrana jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, jednak dostarczono mi ją dopiero nie dawno.
2. Pierdomenico Baccalaro ,, Wrota czasu - Labirynt cienia '' - książka już przeczytana
3. L.J. Smith ,, Pamiętnik Stefano '' tom 1 - w trakcie czytania; miałam wątpliwości czy ją czytać, gdyż jeszcze nie zapoznałam się z ,, Pamiętnikami wampirów '' gdyż w bibliotece nigdy nie ma pierwszej części, ale jednak zdecydowałam się tę jedną przeczytać.
4. L.J. Smith ,, Pamiętnik Stefano ''  tom 2 - oddana, na jej rzecz wypożyczone inne; przeczytam ją gdy przeczytam ,, Pamiętniki wampirów''
5. Michelle Zink ,, Strażniczka bramy'' - nie zauważyłam, że jest to druga część, oddana
6. Lauren Kate ,, Udręka'' - czeka w kolejce do czytania
7. Pierdomenico Baccalaro ,, Wrota czasu - Ogród popiołu'' - również w kolejce
8. Pierdomenico Baccalaro ,, Wrota czasu - Lodowa kraina'' - zakolejkowana 
9. Becca Flitzpatric ,, Szeptem'' - nareszcie zdobyta i w trakcie czytania

Muszę powiedzieć, że na ferie udało mi się zdobyć naprawdę fajne książki. Za pierwszą wizytą w bibliotece nie było mi zbyt wesoło ( pierwszy stosik ), ale druga wizyta była jak najbardziej udana :) Poza tym cieszę się, że biblioteka zakupiła kolejne części ,,Wrót czasu ''. Serię tę po prostu uwielbiam. Poza tym ,, Szeptem '' i ,, Udręka '' również uważam za świetne łupy :D 
Pozdrawiam i do napisania!

10 komentarzy:

  1. Szeptem to geniusz, Udręka... jej czytanie było dla mnie udręką i niestety porzuciłam serię - nudni bohaterowie i słabo wykorzystany potencjał. Za Pamiętnikami Wampirów i wszystkimi tworami podobnymi tej serii też nie przepadam, bo autorka tą serią się nie popisała. książki słabe - serial genialny;) No cóż, życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wrota czasu" również lubię, ale zatrzymałam się chyba na 4 części i cały czas znajduję coś innego do przeczytania. "Szeptem" polecam, bardzo podobała mi się ta powieść :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak ja zazdroszczę tych książek, a przede wszystkim ferii :p Właściwie to w sumie i tak nie chodzę do szkoły przez chorobę, ale w bibliotece jest inwentaryzacja, a ja już wszystkie książki -w kolejce- przeczytałam :( I to jest nawet gorsze od grypy :p
    Życzę miłej lektury i czekam na kolejne recenzje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję grypy bez książek. Zanudzić się można :/ Zdrowiej szybko :)

      Usuń
  4. Jak miło widzieć w czyichś stosach książki pana Baccalaria. Przeczytałam całe ,,Wrota czasu'', ,,Century'' i pierwszą część ,,Cyborii''. Zazdroszczę ferii i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie ferie mają jakiś zły wpływ, więc (aż trudno uwierzyć) dobrze nawet że się kończą ^^.
    Z Twojego stosiku miałam okazję przeczytać tylko "Szeptem". Niestety ta książka nie bardzo przypadła mi do gustu, zobaczymy czy Tobie się spodoba ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szeptem czytałam i bardzo mi się spodobała. Udręka to książka z mojej ulubionej serii <3
    Mam prawie całą serię Ulysses Moore tylko brakuje mi ostatniej części. A książka rozdroża kojarzy mi się z demonami z rozdroży z serialu "Nie z tego świata" który kocham, uwielbiam ubóstwiam itd <3
    Życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń